26/9/08

Matagalls - Montserrat 2008 (2) - Cal entrenar-se de valent

Durant els mesos de juliol, agost i setembre em vaig preparar a consciència. En l'aspecte físic, vaig córrer un bon nombre de vegades distàncies entre els 6 i els 12 quilòmetres. A això cal afegir-hi, alguna ascensió, una llarga marxa de 40 quilómetres i sortir sovint en bicicleta.

Per a mentalitzar-me del repte que teníem al davant em va anar molt bé mirar els reportatges sobre edicions anteriors de la Matagalls - Montserrat. El més emotiu i impactant va ser, sens dubte, el del Canal 33 sobre l'edició del 2004. També va ser interessant visitar els fòrums on els participants d'edicions anteriors explicaven les seves estratègies i experiències.




També vaig tenir cura dels aspectes materials: mitjons que eviten les butllofes, triar el calçat adequat, incorporar-hi soles que faciliten el caminar, barres energètiques, etc.

I així vam arribar al gran dia, al dissabte 20 de setembre.